Anke af bøde

Her kan du kontakte Flagudvalget med Ris, Ros eller spørgsmål

Re: Anke af bøde

Postby SvAnEn83 » 28. Jun 2010, 07:14

SvAnEn83 wrote:Jeg skriver en tekst til DIF appeludvalg i løbet af weekenden. Afvent yderligere info søndag aften.

.. mandag aften!
Nyhavn Nighthawks #19
-Medlem af flagudvalget (økonomi & landshold)
SvAnEn83

Postby SvAnEn83 » 28. Jun 2010, 21:16

hmm, der er en del dokumentation der skal vedlægges sådan en anke til DIF - http://www.dif.dk/OmDIF/Forside/Organisation/Politisk%20struktur/Appeludvalget.aspx - jeg samler det hele sammen og sender en anke på alle 6 klubbers vegne (de 6 klubber der havde anket til DAFF appeludvalg).

Jeg sætter jeres kontaktpersoner CC på den mail jeg sender afsted til DIF. Pt. mangler jeg at renskrive en "kronologisk gennemgang af sagen med referencer til diverse vedtægter, m.m."

Jeg regner med at være klar med en færdig mail onsdag.
Nyhavn Nighthawks #19
SvAnEn83

Postby Niklas_Armadillos » 28. Jun 2010, 22:36

SvAnEn83 wrote:hmm, der er en del dokumentation der skal vedlægges sådan en anke til DIF - http://www.dif.dk/OmDIF/Forside/Organisation/Politisk%20struktur/Appeludvalget.aspx - jeg samler det hele sammen og sender en anke på alle 6 klubbers vegne (de 6 klubber der havde anket til DAFF appeludvalg).

Jeg sætter jeres kontaktpersoner CC på den mail jeg sender afsted til DIF. Pt. mangler jeg at renskrive en "kronologisk gennemgang af sagen med referencer til diverse vedtægter, m.m."

Fantastisk arbejde!
QB & FS, #5, Allerød Armadillos
Niklas_Armadillos

Postby BlaBla » 29. Jun 2010, 15:04

SvAnEn83 wrote:hmm, der er en del dokumentation der skal vedlægges sådan en anke til DIF - http://www.dif.dk/OmDIF/Forside/Organisation/Politisk%20struktur/Appeludvalget.aspx - jeg samler det hele sammen og sender en anke på alle 6 klubbers vegne (de 6 klubber der havde anket til DAFF appeludvalg).

Hej Svane,

Vil bare lige være sikker på. Penguins er blandt de 6 hold?
3x :lol: = IRONI
BlaBla

Postby SvAnEn83 » 29. Jun 2010, 15:07

Yes - Penguins er i blandt.

De 6 klubber der har haft deres klage behandlet i appeludvalget kan ses her - http://www.daff.dk/da/Nyheder/2010/Juni/Aarsmode_bode.aspx - og som sagt så er bøden sat i bero indtil DIF har behandlet sagen. Dvs. jer der er blevet truet med bål og brand omkring denne bøde på 1.500 kan sove roligt om natten. Hvis i skylder penge for andre ting, som f.eks. spillerlicenser eller lignende skal dette selvfølgelig betales til DAFF hurtigst muligt.
Nyhavn Nighthawks #19
SvAnEn83

Postby SvAnEn83 » 29. Jun 2010, 15:25

Btw, en dom til fordel for flag klubberne vil selvfølgelig gælde alle 15 klubber og ikke kun de 6 der anker dommen til DIF.
Nyhavn Nighthawks #19
SvAnEn83

Postby Typhoons_WR » 29. Jun 2010, 17:41

SvAnEn83 wrote:Btw, en dom til fordel for flag klubberne vil selvfølgelig gælde alle 15 klubber og ikke kun de 6 der anker dommen til DIF.

De klubber der ikke har fået anket bøden, men som gerne vil støtte op omkring klagen, hvordan forholder vi os?
Mvh. Søren

#85 WR - Typhoons
Typhoons_WR

Postby SvAnEn83 » 6. Jul 2010, 22:27

Så er materiale sendt til DIF. Alle 6 klubber der har anket afgørelsen til DAFF appeludvalg har modtaget en mail med orientering.

Typhoons_WR wrote:De klubber der ikke har fået anket bøden, men som gerne vil støtte op omkring klagen, hvordan forholder vi os?

I kan ikke gøre det store pt. andet end at vente til DIF kommer med en afgørelse.
Nyhavn Nighthawks #19
SvAnEn83

Previous

Return to Kontakt Flagudvalget