Morten Weber wrote:Jamen at man selvfølgelig i en klub med flere hold kan bestemme hvem man vil have med på 1. holdet, en spiller altid kan rykke opad hvis der er behov, det er vel det som vi ønsker i Flag, at man optimerer sin 1. hold.
At man så måske spillede efter samme kalender, det vil sige at Ligaen spiller først og derefter 2/3 hold. Alternativt samme weekend. Men at når man spiller liga gameday kan man altid disponere over hele truppen, hvem der så ikke spiller for 1. holdet kan bruges på øvrige hold = de fleste andre sportsgrene.
Og så vil det være lidt mærkeligt at kunne spille for både 1,2 og 3 holdet i samme weekend som jo egentlig er muligt med de nuværende regler for de hold der har 3 hold og hvor gamedays er asynkront.
Weber
Ja i princippet er det muligt, men hvis du skal spille samme gameday for 3 hold i weekenden skal du være temmelig hurtig.
Specielt når alle kampe spilles indenfor nogenlunde den samme tidsramme om søndagen.
Endvidere kræver det forskellige gamedays ala gameday 5 1. hold, gameday 4 2.hold og gameday 3 3. hold kan det lade sig gøre..
Men det kræver så at du ikke har spillet gameday 3 eller 4 for nogen hold. Endvidere kan du ikke spille gameday 4 og 5 for 3. holdet..
bliver lidt rodet..
Men spørgsmålet er så omvidt det er en fordel at spille så mange kampe på en dag.
Tager man kampen mod mammoths har jeg jo spillet 2 fulde kampe begge veje inden jeg stepper ind for Creatures I pga den ejection som kommer.
Så ved ikke hvorvidt det er en fordel at en træt spiller kommer ind.. I dette tilfælde var det da der blev scoret TD men overordnet tror jeg ikke det er den store fordel at skulle spille 3-4 kampe samme dag.
Og Som nævnt tidl giver det mig 2 kampes karantæne på gameday 5 for det hold jeg spiller på.
Men det er selvfølgelig noget som man kan tage op på årsmødet om regler skal ændres..
Jeg kunne personligt godt tænke mig at spille flere gamedays end vi har nu.. Altså en mere fleksibel rykning.. hvor man kan stille stærkeste hold i 2. div og så derefter stille samme hold på næste gameday i 1..
desværre kan dette bare ikke lade sig gøre medmindre man tager nogle losses. Så for mit vedkommende deltager jeg i pokalen og forsøger at finde træningsmodstandere på søndage hvor der ikke er gamedays.
Men gad godt at kunne spille for alle 3 hold i Creatures og bare spille kampe uden at blive sanktioneret af noget.. Dette kan man jo f.eks i fodbold i de lavere rækker.. altså spille for sit 1. hold og så derefter spille for 2. holdet eller andre hold som pirater..